Pages

Friday, December 13, 2019

Heimish All clean balm



Ja sam neko ko i dalje šminku najradije skida micelarnom vodom, iako planiram definitivno da pređem na uljane čistače čim počnem da radim i budem se svakodnevno šminkala. Nemam puno iskustva sa njima, pa sam do sada probala samo Caudalie i The Body Shop ulja, od kojih mi je prvo bilo savršeno, a drugim sam bila veoma razočarana. Zato nisam poletela da odmah kupim i neki od balzama, koji su nam sada dostupni. Ali, kada sam poručivala maske sa sajta Skin temple videla sam da se može poručiti uzorak Heimish balzama za skidanje šminke, što sam i učinila. Ispobala sam ga, pa vam prenosim svoje utiske...




Posle 100 godina sam izlazila za vikend, tako da sam se kompletno našminkala, pa sam imala priliku da vidim balzam na delu. Ovo mini pakovanje, tj. uzorak je dovoljan za jednu upotrebu ukoliko se jako našminkani, dok bi za uklanjanje svakodnevne šminke i manja količina bila sasvim dovoljna. Pošto je ovo onaj tip proizvoda kod kog odmah vidite radi li ili ne, jedno korišćenje je bilo sasvim dovoljno da napišem recenziju. Potpuno sam oduševljena sa kojom lakoćom sam skinula svu šminku, a posebno onu sa očiju. Pri tom, iako je mastan, izuzetno se lako i brzo ispira, bez osećaja zatezanja na licu, pa mi se čini da koža nije patila što nisam imala snage da nanesem kremu pre spavanja to veče. Sada mi je jako žao što nisam iskoristila sniženje za crni petak, kada je bio snižen čak 40%, ali nadam se da će biti ponovo na nekoj akciji, taman dok ja potrošim sve zalihe micelarne vode koje imam. Definitvno razmišljam da poručim iz Koreje i mini pakovanje Banila Co balzama, koji je najpopularniji od svih.

Koristite li vi uljane čistače ili birate micelarnu vodu za skidanje šminke?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment