Pages

Thursday, December 5, 2019

The Body Shop hemp foot protector



Kao neko ko je ranije obavezno dva puta nedeljno radio piling, stavljao maske i dubinski negovao stopala, teško mi je palo što od kad imam decu ne stižem da opet ubacim taj ritual u rutinu. Tako da je jasno da su mi stopala u daleko gorem stanju nego ranije. Čak ni Scholl turpiju ne stignem redovno da koristim. Zato mi trebaju izuzetno jaki i hranljivi balzami, koje će nadoknaditi to što nisam redovna kao pre. O ovoj kremi sam čula samo reči hvale, pa sam odlučila da baš nju (između ostalog) poručim, čim sam videla da je The Body Shop uveo online kupovinu za Srbiju. Ako niste znali, dostava je besplatna za porudžbine preko 1000 dinara, što je zaista fantastično!




Koliko vidim, trenutno ove kreme na našem sajtu nema, dok na američkom još uvek postoji, tako da ne verujem da je povučena iz asortimana. Ja sam je platila sa 20% popusta i koštala je ispod 900 dinara, što je za 100 ml korektna cena. Imajući u vidu da je ovo gusta, jaka krema, koja se sporo troši, mislim da je cena u redu. Ali, ono najbitnije je kako krema "radi". Za mene je ovo favorit života, kada su kreme za stopala u pitanju. Imala sam velika očekivanja, ali ona ih je nadmašila. Rekoh da su mi stopala prilično "zapuštena" u odnosu na pre nekoliko godina, ali nakon samo tri večeri mazanja ove kremice pre spavanja, nema ni traga suvoj koži. Bukvalno, stopala mi izgledaju kao da ih i dalje turpijam, pilingujem i detaljno sređujem dva puta nedeljno. Nakon što sam ih dovela u red mackajući se pet dana uzastopno, sada je koristim par puta nedeljno, jer nema potrebe za češćom upotrebom. Koža mi je nežna, bez suvih i ispucalih delova i ja sam potpuno oduševljena! Pored putera za telo, smatram da je ovo još jedan proizvod koji prosto MORATE probati od The Body Shop-a.


Kupila sam još gomilu The Body Shop proizvoda, pošto sam iskoristila sniženja u proteklom periodu i uskoro vas čeka još nekoliko recenzija raznih stvarčica, a biće i šminke, koju ranije nikada nisam kupovala.

Koja je vaša omiljena krema za stopala?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment