Pages

Tuesday, December 3, 2019

Mixed feelings #2



Pošto vam se svideo ovaj format prethodni put, stiže i novi post o tri proizvoda kod kojih nisam sigurna u kojoj meri mi se dopadaju, a opet, ne smatram ih potpunim promašajima. Danas ću vam pisati o dva proizvoda za negu lica i jednom aksesoaru, kada je šminkanje u pitanju. 
Zašto su mene ovi proizvodi pomalo razočarali, pročitajte ispod...




Balea je relativno skoro izbacila svoju verziju "glow" tonika, pretpostavljam po uzoru na čuveni Pixi tonik, koji ja još uvek nisam probala, ali planiram. Nisam očekivala čuda od proizvoda koji košta 300 dinara, ali kada ga svi navode kao "dupe" za višestruko skuplji tonik, morala sam da probam. Čula sam i da ga povlače iz prodaje, pa nisam čekala. Za mene, ovo je jedan prosečan drogerijski tonik. Ne radi ništa specijalno, ali mi ne smeta. Lepo pripremi kožu za naredni korak nege i to je sve. Ne verujem da bi preterano oduševio ikoga sa malo problematičnijom kožom, kao što to radi Pixi tonik. Dakle, novac nije bačen (potrošiću ga), ali ne bih ga ponovo kupila.


Oriflame glinena maska je proizvod o kom nemam puno toga da napišem, iako je koristim mesecima. Moja očekivanja od bilo koje glinene maske su da dubinski čisti kožu (u manjoj ili većoj meri). Kod ove maske ne primećujem ništa sem malo svežine koju da licu. Ne pročišćava kožu, fino miriše i pruži mali spa doživljaj, ali ništa više od toga. Za njenu cenu, mogu se naći bolje maske (L'oreal pure clay, Avon Planet spa). Nisam nimalo oduševljena, ali kako mi ne pravi nikakve probleme na licu, potrošiću je već nekako. Kupila sam je u setu sa parnom kupkom, koju ne stižem redovno da koristim, ali ni tada ne primećujem neki veći benefit od ove maske.


Ja sam neko ko je prilično zadovoljan svojom prirodnom dužinom i gustinom trepavica, ali ono što me kod njih nervira jeste što su ravne, pa mi je uvijač neophodan korak, uz bilo koju maskaru. Sephora uvijač sam kupila na sniženju za oko 1000 dinara, dok mislim da mu je puna cena duplo veća. Pre ovog, koristila sam Avon Mark i bila prezadovoljna. Da li je do toga da sam se previše navikla na prethodni, ali ovaj mi nije najlakši za korišćenje. Ovaj prostor u koji se smeštaju trepavice ne može da se proširi više nego što vidite na slici, pa moram polako da ih sve smestim unutra, a potom, kada pritisnem, čini mi se da oblik uvijača ne pratim oblik mog oka, pa ne mogu lepo da zahvatim sve trepavice sa jednog do drugog kraja oka. Dakle, mogu da ga koristim, ali ni njega neću ponovo kupovati!

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utsici?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment