Pages

Tuesday, February 10, 2015

Avon Planet Spa Bali Botanica face mask



Ko redovno prati blog zna da su mi maske za lice najomiljeniji proizvod! Koristim ih redovno, pa se brzo troše i uvek volim da isprobam nove. Što se tiče moje rutine, ona izgleda ovako (pre svega ide umivanje, a trenutno u tu svrhu koristim Balea Med penu): prvi dan koristim piling, potom sledećeg dana peel- off masku, pa trećeg glinenu masku i tako u krug. Nakon svakog drugog korišćenja glinene maske koristim tračice za mitisere neposredno nakon nje. Sledeći korak je tonik, pa krema za dnevnu negu, odnosno ulje za noćnu. Sada kada ste upoznati sa time, mogu vam predstaviti najnoviju Planet Spa masku za lice u mojoj kolekciji.




Ovo mi je treća Avon maska za lice koju testiram. O prve dve ste mogli čitati na sledećim linkovima: maska sa mineralima Mrtvog mora i turska termalna maska.
Ova se razlikuje od prethodne dve pre svega po osvežavajućem mirisu limunove trave i nešto tečnijoj teksturi. Kada sam je prvi put nanela na lice nisam bila oduševljena pre svega zbog toga što je delovala vodeno, kao neka blaga krema za ruke, recimo. Međutim, čim je počela da se suši (što se desilo već nakon par minuta) videla sam da će i ova maska biti podjednako dobra kao i prethodne dve. Suši se znatno brže i kada je potpuno suva, delovaće bukvano kao da imate kreč na licu. Bez obzira na to, veoma se lako ispira i nema bojazni da ćete upropastiti peškir, kao što je to bio slučaj kod prethodnih maski sive i braon boje. Dobro očisti lice, probudi mitisere pa se oni nakon nje dosta lakše uklanjaju. Sastav možete videti na slici ispod. Bilo ga je teško slikati, pa ako ne vidite sve obratite mi se u komentarima i otkucaću ceo sastav.


Ja sam je platila po smešnoj ceni od 100 dinara (75 ml) uz još jedan Planet Spa proizvod. Ta akcija je važila u jednom od prethodnih kataloga. Prosečna cena ovih maski je oko 350- 400 dinara pošto su jako često na akciji. Međutim, kada sam je kupovala pisalo je da Bali Botanica masku povlače, pa je to i bio razlog zbog kog sam je odabrala. Ali često u Avon- u čak i te proizvode za koje najave da ih više neće biti provuku kroz još koji katalog, pa je možda i nađete.

Od svih glinenih maski koje sam do sad probala, a bilo ih dosta kao što znate, moj favorit je i dalje Freeman maska sa mineralima Mrtvog mora (plava tuba), ali ni ove ne zaostaju puno. Kako su Freeman maske malo jače, ja ove toplo preporučujem svima da osetljivijom kožom pošto su manje agresivne.

Da li ste vi probale Planet Spa maske i koji su vaši favoriti?
Pozdrav :)

4 comments:

  1. I ja sam kupila ovu masku u proslom katalogu i odlicna je :) odgovara mom licu i bas sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
  2. Baš ovu koristim. Imam mešovitu kožu sklonu bubujicama. Jako prija mojoj koži :) . Odlična! :)

    ReplyDelete