Pages

Thursday, February 19, 2015

Foot care



Post koji sam davno najavila je konačno tu. U pitanju je predstavljanje proizvoda koje koristim za negu stopala. Mahom su to proizvodi iz Avona, ali i još neki koje smatram nezamenjivim. Redosled kojim ih koristim je sledeći: prvo napravim kupku, zatim radim piling, pa turpijanje, potom stavim masku, a nakon što je isperem, namažem kremu. Sprej je nešto što koristim isključivo leti kada su jako velike vrućine, u svim ostalim situacijama tu su kreme, manje ili više masne u zavisnosti od godišnjeg doba. Mixa kremu uvek moram da imam kod kuće, čak i u sred leta jer je to najbolja krema za stopala koju sam ikada koristila. O njoj ste mogli čitati i zaseban post (klik). Trudim se da negujem stopala dva puta nedeljno, mada naravno ne stignem uvek. Ukoliko i jednom nedeljno odradite piling i malo više se posvetite svojim stopalima, ne morate brinuti o prilasku leta i otvorenoj obući.




Kupku za stopala zaista ne morate da kupujete. Možete u vruću vodu staviti bilo koji gel za tuširanje koji koristite i efekat je isti. Ovo je baš kupka za stopala od makadamije i to je ujedno i jedini razlog zbog kog sam je kupila. Miris je zaista predivan i mislim da mi je on najbolji koji sam ikada pomirisala nakon The Body Shop putera. Iz tog razloga se ne kajem što sam je kupila, ali da je nepotreban proizvod, jeste. Piše da omekšava stopala, ali i kada bez ikakve kupke stavite stopala u vruću vodu, ona ce biti mekša posle 10 minuta. Ko voli orašaste mirise, nek obavezno proba, a kome to nije bitno nek koristi bilo koju tuširalicu. Ova Avon kupka za stopala ima 100 ml i koštala je oko 250 dinara.
Sledeći korak je piling. Na slici možete videti dva koja trenutno imam, ali onaj koji koristim je takođe od makadamije. Na drugi prelazim kad potrošim ovu kupku iz kompleta. Zrnca su mu sitnija nego kod prethodnog koji sam imala, ali bez obzira na to, veoma dobro radi posao. Ja prvo rukom blago odradim piling, a onda pređem na turpijanje, dok je piling na stopalima, radi jačeg efekta. Cene za Avon piling su uglavnom oko 200-250 dinara (75 ml).


Nakon turpijanja na red stupa maska za stopala. Ovu sam tek kupila i samo sam je jednom koristila, ali sam zadovoljna. Prethodna Avon Foot Works maska je bila drugačija od ove, tj. podsećala je na glinene maske za lice po načinu upotrebe i efektu. Ova je poput kreme, koja se nanese u nešto debljem sloju, a potom se stopala uviju u topao peskir i tako stoji 5-10 minuta. Zatim se ispere. I zaista koža bude veoma meka, i lepo pripremljena za kremu. Ova tuba ima 125 ml proizvoda i cena joj je u prošlom katalogu bila 250 dinara.
Kao poslednji korak u nezi stopala je naravno nanošenje odgovarajuće kreme koja treba da nahrani kožu. Ubedljivo najbolja krema koju sam ikada probala je Mixa Rough Areas. Na vrhu ovog posta imate link na kom možete pročitati moje detaljnije utiske o njoj. Kada je toplije vreme i treba mi blaža dnevna krema, izbor je veliki. Ja trenutno imam Balea kremu za umorne noge koja ima i efekat hlađenja. Nosila sam je na put u Istanbul kada sam po ceo dan bila na nogama i taj osecaj hlađenja i peckanja posle dugog dana je nazamenjiv. Još jedna krema koju toplo preporučujem je Balea krema za stopala sa ureom, koja je za nijansu blaža od Mixe, ali druga omiljena u mom slučaju.


Kao što rekoh, sprej koristim samo u najtoplijim mesecima godine, kada žurim i ne mogu da čekam da koža upije bilo koju kremu. Lepo osvežava, ali nisam primetila da još nešto radi pošto nemam većih problema sa znojenjem nogu. Ne verujem da ću ga kupovati ponovo, jer mislim da bi isti efekat pruzili i sprejevi za telo kojih imam dosta. Cene se ne sećam jer je baš davno kupljen, ali možete potražiti ima li neki sličan u aktuelnom Oriflame katalogu.
Kada su turpije u pitanju, koristim one najobičnije i na slici možete videti Balea i Avon turpiju. Baleu imam već neko vreme i sasvim je korektna, dok sam Avon tek kupila, i iako sam je samo jednom koristila, mogu slobodno reći da je odlična. Cena joj je bila oko 200-250 dinara. Toplo je preporučujem! Ima dve strane, a druga koja se ne vidi na slici je klasična, kao na beloj Balea turpiji.

Kako vi negujete svoja stopala i koristite li neki od ovih proizvoda?
Pozdrav :)

12 comments:

  1. Super post, probala sam Balea kremicu i odlično mi se pokazala, sad je na redu Avon za isprobavanje. Inače zbog cirkulacije često moram da banjam noge, ja stavim kap ili dve kapi nekgo finog eteričnog ulja recimo trenutno od jasmina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E dobro je da si me podsetila da stavim etericno ulje. Bas sam skoro dobila jedno i nikako da mu nadjem namenu :)

      Delete
    2. U zadnje vreme uvodim sve više ulja u negu i opuštanje, čak ih dodajem i gelovima za tuširanje, puderima i svašta nešto :)

      Delete
  2. Moje oci su ostale na knjigama iza, jedva sam skontala koji su proizvodi u pitanju :) Slazem se za kupku od makadamije, kupila sam je samo zbog mirisa, inace kao kupka se nije nesto pokazala. Koristim piling i kremu isto od makadamije, imam isti piling sa tresnjom ali cekam da potrosim ovaj prvi.. Uzela sam Planet Spa ljubicastu kremu za ruke i stopala, imam i ovu Mixa ali nijednu ne koristim za stopala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su knjige koje cekaju da ispitni rok prodje pa da ih u jednom dahu iscitam :)
      Mixa kremu ti preporucujem da probas i za stopala jer je odlicna. Meni je premasna za ruke pa je samo za stopala koristim :)

      Delete
  3. joj ja nemam naviku kupovati kreme za stopala, namazem ih svako vece ili mlijekom za tijelo ili kremom za ruke, sta mi bude pri ruci :D Moram kupiti jednu kremicu bas za stopala, imala sam Balea kremu sa ureom za ruke, pa cu sad nju i za stopala kupiti, trebam pogledat i te u avonu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupi neku masniju poput te Baleine sa ureom, odlicna je! Naravno, bolje je mazati bilo kakav losion ili kremu nego nista, ali videces razliku sa tim jacim kremama koje su bas namenjene za stopala :)

      Delete
  4. Iste Avon proizvode koristimo :D linija s makadamijom miriše božanstveno :) srećom, nemam zahtjevna stopala, i uz mazanje kremom svaku noć prije spavanja i sedmično turpijanje/pilingovanje je sasvim dovoljno :) Mixa Rough Areas kremu sam kupovala mnogo puta i zaista je odlična :) meni je spasila ruke, kada su užasno pucale. Boli me i kada se sjetim xD

    ReplyDelete
  5. Odlican post :) ja koristim Baleinu turpiju i odlicna je, Oriflame-ova mi se polomila. Posle toga mazem Baleinu mast od nevena, ali moracu da uvrstim jos neki proizvod. Trenutno sam u fazi prikupljanja stvarcica za negu noktiju, pa prelazim na oblast - stopala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baleninu mast od nevena vec dugo planiram da probam jer sam cula da je odlicna za stopala :)

      Delete