Pages

Thursday, February 5, 2015

Bioderma micellar water



Posle mnogo isprobanih drogerijskih brendova, na red je došla i najpoznatija micelarna voda na svetu- Bioderma. Iskrena da budem, nisam sigurna da bih sama izdvojila novac za nju jer sam bila veoma zadovoljna sa La Roche- Posay, Mixa i Garnier vodicom. Ali kako sam imala sreće i dobila ovo malo pakovanje u njihovoj nagradnoj igri na fejsbuku, a veće pretplatom na časopis Elle, došla sam u priliku da je isprobam. Testirana je već nekoliko puta, pa su tu i moji prvi utisci...



Kao što sam već rekla, sa drugim micelarnim vodama sam bila više nego zadovoljna, pa sam jako želela da vidim po cemu je Bioderma posebna i da li je zaista toliko bolja od gorepomenutih. Istina je da jeste! Nemam posebno osetljive oči, ali oni koji redovno čitaju blog, znaju da sam se žalila da je Garnier vodica počela da me pecka pred sam kraj bočice. Sa ovom vodicom vidim da sigurno neću imati tih problema. Deluje mi blaže nego ostale. I da... ono što je najbitnije- odlično skida šminku. Potrebno mi je manje tupfera i proizvoda da uklonim i najtežu šminku sa lica. To posebno dolazi do izražaja pri uklanjanju maskare. Naravno, jedina negativna stvar je cena. To je ujedno i razlog zbog kog nisam sigurna da ću je sama kupiti nakon što potrošim ovo a i pakovanje od 250 ml koje imam. U ovom slučaju mogu reći da plaćamo delimično i sam brend, ali kvalitet zaista ne izostaje. Svako izdvaja novac prema svojim mogućnostima, ali ja zaista mislim da svi mi koji nemamo izrazito osetljive oči i kožu nećemo imati problema ni sa drugim micelarnim vodama koje su daleko povoljnije.
Meni je za sad najbolji utisak (u šta ulazi i odnos cene i kvaliteta) ostavila La Roche- Posay vodica koja, iako je skuplja od drogerijskih, često se može naći na akcijama (poput one 1+1 gratis) kada joj cena ispadne kao Garnier ili Mixa.

Koje ste sve micelarne vode vi probale i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. Probala sam par micelarnih u zadnje vreme u potrazi za pravom,i ova je definitivno ta,pošto ja imam izrazito osetljivu koži i oči ova me jedina još nije rasplakala. Takođe sam jako zadovoljna sa Niveinom kao i sa Eveline micelarnom , ali sa očima imam mali problem .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, kao sto rekoh, za one sa izrazito osetljivim ocima, ovo je najbolje resenje dok mi ostali mozemo da biramo :)

      Delete