Pages

Monday, February 9, 2015

NYX matte lipstick: perfect red



U nedavnom "Haul" postu ste mogle videti da sam kupila ovaj ruž. Naime, ja sam silno želela MAC Ruby Woo, ali mi se nije izdvajalo 2400 dinara za nešto što ne koristim svakodnevno. Tražeći odgovarajuću jeftiniju alternativu naletela sam na ovaj. I dalje, kad vidim slike Ruby Woo, iznova se oduševim, tako da ću ga sigurno kad tad kupiti, ali do tada tu je ovaj NYX kojim sam više nego zadovoljna.



Dakle, u pitanju je mat ruž, za koje inače važi pravilo da jako isušuju usne. Kod ovog karmina ja nemam taj problem (za razliku od Golden Rose u broju 20 koji mi je veoma isušujuć). Cena mu je oko 630 dinara u Alexandar Cosmetics radnjama. Testirala sam ga u novogodišnjoj noći i veoma sam zadovoljna kako se pokazao. Nije bilo hrane, ali je test pića prošao. Nisam morala apsolutno nijednom da ga popravljam i kada sam se vratila kući u ranim jutarnjim časovima on je i dalje stajao na usnama. Nije bio baš kao kada sam kretala ali se veoma dobro držao. Svoč na ruci imate iznad i reći ću da je za nijansu tamniji nego sto se to na fotografiji vidi. Zato je tu i slika na usnama, napravljena na dnevnom svetlu, napolju.


Naziv potpuno odgovara nijansi. Zaista je u pitanju klasična, savršena crvena nijansa koja po mom mišljenju odgovara svima. Plavog je podtona, pa utiče na to da vam zubi deluju belje, što je, složićete se, veoma bitno kod karmina upadljivih boja.

Da li ste probale NYX mat ruževe i koji vam je omiljeni?
Pozdrav :)

6 comments:

  1. Imam samo drugu boju,meni je odličan,ne suši usta,postojan je. Odlični su im mat karmini :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam takodje bas zadovoljna.. zato sam uzela i "street cred" i super je :)

      Delete
  2. I meni je na listi želja MAC-ov ruž ali mi se ne daju pare trenutno na nijansu koju ne nosim često. Mada ova "replika" je divna i mislim da ću je uzeti. Tebi divno stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruby Woo cu kad tad kupiti, znam sebe! Ali i ovaj je super, posebno u odnosu na cenu koja je 4x niza... Hvala :))

      Delete