Pages

Thursday, February 26, 2015

Empties #9



Posle nekoliko dana pauze, vraćam vam se sa još jednim postom o potrošenim proizvodima. Volim i da čitam, a i da pišem postove ovog tipa, jer sadrže mini recenzije proizvoda koji nisu dobili više prostora iz nedostatka vremena. Ovog puta će opet biti reči o nekim proizvodima o kojima sam već pisala, kao i o onima koje ste samo videli u "New in" postovima. Idealna je prilika da vidite da li su se moji utisci promenili...




Za početak tu je nekoliko stvari o kojima sam već pisala. Ostaviću linkove da možete da pročitate moje ustiske ukoliko ste ih propustili. Oni se nisu promenili ni nakon potrošenih bočica...


Avon piling za telo od čokolade je proizvod o kom sam zaista želela da pišem zaseban post, ali vreme je proletelo, ja sam ga potrošila, pa je ipak završio u ovom postu. Zaslužuje posebnu recenziju definitivno! Slobodno mogu da kažem da je ovo najbolji piling za telo koji sam do sada probala. Iz tube se oseti blagi miris čokolade koji se oslobodi tek u dodiru sa kožom. Bukvalno sam se jedva suzdržavala da ga ne pojedem. Toliko divno miriše! Što se tiče učinka, kvalitet ni tu ne zaostaje. Piling je dovoljno blag i za nas sa osetljivom kožom, a opet osećam da radi i uklanja mrtve ćelije sa nje. Ja u principu volim jake pilinge, ali moja koža ne, i neretko mi ostanu sitne modrice nakon što probam neki jači piling. Nakon ovog ne, iako veoma lepo osećam čestice. Novu tubu sam naručila nakon prvog isprobavanja, pa vam to dovoljno govori koliko sam se zaljubila u ovaj proizvod. Cena mu se kreće od 200- 350 dinara u zavisnosti od kataloga. Tuba sadrži 200 ml proizvoda. Sastav možete videti na slici ispod.


Sledeći potrošeni proizvod je Fa krema za tuširanje od vanile i meda. Koristila sam je ili samostalno ili zajedno sa pilingom, jer se ja uvek nakon pilinga klasično istuširam, iako to nije neophodno, ali tako sam navikla. Ređa je nego što sam očekivala, pa stoga malo slabije peni i brže se troši. Miris je zaista predivan, ali o trajnosti vam ne mogu ništa reći jer uvek mažem puter nakon kupanja. Kupila sam je na akciji kada je ovo pakovanje od 250 ml koštalo 150 dinara što je izuzetno povoljno. Ne verujem da ću ponoviti kupovinu jer je izbor tuširalica veoma veliki i uvek izlaze nove koje mi privuku pažnju. Ne mogu reći da je proizvod loš, ali nije ostavio ni neki specijalan utisak da bih želela da probam i druge iz Fa ponude. Drago mi je što sam probala i ovu, a i prethodnu kremu za tuširanje sam grčkim jogurtom i bademom, pre svega zbog mirisa koji je zaista odličan. Sastav pročitajte ispod.


Naredni proizvod sam jedva čekala da potrošim. U pitanju je Balea sprej za zaštitu kose od toplote. Našla sam daleko bolju stvar koju koristim u tu svrhu (Amika Straight up balm) pa je ova konačno privedena kraju i ide u đubre.



Jednostavno, nisam primetila da ovaj sprej bilo šta radi mojoj kosi. Ne mogu da kažem ni da je dobar ni da je loš. Jedino što sa sigurnošću tvrdim je da dobro miriše (na žvake). Međutim taj miris se ne zadržava u kosi i nestane čim je dotakne. Naručila sam sa iHerba još jedan sprej za zaštitu od toplote koji ću koristiti na smenu sa Amikom, tako da ovom u mom kupatilu više nije mesto. Iz gore navedenih razloga jasno je da kupovinu neću ponoviti. Mislim da košta oko 300 dinara u DM-u.


 Za kraj sam, naravno, ostavila najslađe. The Body Shop je, kao što znate, moj omiljeni brend kada je nega tela u pitanju. Svoje zalihe sam brižno čuvala, ali koliko mi je žao da ih trošim, toliko mi je žao i da stoje. Već sam napravila spisak stvarčica koje ću kupiti kada budem išla na more, pa sam se lakše upustila u korišćenje ovih.


Prvo ću reći koju reč o puteru za telo. U pitanju je puter od argana koji ima najsavršeniji miris na svetu. Već sam koristila ši puter i mislim da ne bih mogla da odlučim koji bolje miriše. Nega je naravno fenomenalna i do narednog tuširanja koža će vam ostati meka i svilenkasta. Nakon dve potrošene kutije, zaista vidim šta je ovaj puter učinio mojoj koži. Nikada nije bila ovoliko hidrirana i nežna (inače mi je zimi koža tela izuzetno suva i sklona perutanju). Jedina mana TBS proizvoda je ta što ne mogu da se kupe kod nas, ali ja koristim svako putovanje da obnovim zalihe. Cene jesu jače, ali kako ni ne putujem toliko često (uglavnom dvaput godišnje) volim da se počastim. Cena putera (200 ml) je 15 evra, ali u njihovim radnjama su često akcije poput 2+1 gratis koja je važila u Istanbulu kada sam ja pokupovala svoje putere. Od putera koji su nam dostupni, a koji me najviše podećaju na ove, mogu vam preporučiti Fennel, koji iako su zatno ređi, obavljaju veoma dobar posao što se tiče nege.


Puter za usne je nešto najdivnije za usne što sam ikada probala. Ovaj je sa ši puterom i miriše identično kao puter za telo koji sam ranije potrošila. Manje je mastan od Labello Lip Butter-a i nekako svilenkast. Miris mu je tu dok god ga usne ne upiju, čak i nakon toga. Potrošila sam ga brzinom svetlosti u odnosu na druge mazalice za usta, jer nisam mogla da se suzdržim koliko je prelep. On sadrži 10 ml i košta 5 evra. U šteku imam još jedan od marakuje, kao i balzam za usne od karamele, tako da će me to držati mirnom do narednog putovanja u julu. Ukoliko želite da isprobate neki TBS proizvod, a ne želite da izdvojite više novca, ovo je idealna "sitnica" koja će vas sigurno oduševiti. Ja sve ove ambalaže čuvam jer miris ne nestaje i nekoliko meseci nakon što ih potrošite pa volim ponekad da njušnem i prisetim se mirisa, hehe.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda?
Pozdrav :)

6 comments:

  1. Dijelimo oduševljenje Avon pilingom, stvarno je divan :D

    ReplyDelete
  2. Nisam koristila ni jedan od ovih proizvda :) Taj Avon piling svi hvale... Fa tusiralice su i meni dobre, fino mirisu iako konkretno ovu nisam ni pomirisala, ali ostale koje sam koristila su super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzmi Avon piling ako mozes, sigurno se neces pokajati :)

      Delete
  3. Imam gel za tuširanje iz TBS Argan linije i slažem se za miris, divan je ♥
    I inače obožavam njihove body buttere i isto koristim svako putovanje da ih nabavim :)

    ReplyDelete