Pages

Wednesday, February 4, 2015

Essie: vested interest



Evo ga još jedan potpuno neplanski kupljen Essie lak, a takve kupovine su mi najslađe. Iako sam se zarekla da ću napraviti pauzu sa kupovinom lakova, kada sam videla ovaj potpuno sam se oduševila, a to mi se retko dešava sa tamnijim, zimskim nijansama. Znala sam da moram da ispoštujem odluku da ih ne kupujem neko vreme, ali je dečko odlučio da me iznenadi jer sam se zaista zalepila za ovu divnu boju. Dodatni plus je što je on iz kolekcije "Fall 2013" i da je bio snižen u Liliju na samo 380 dinara.



Kao što već verovatno znate par puta godišnje se pojedine kolekcije mogu naći na akciji u drogerijama. Ovo je jedan od lakova iz jesenje kolekcije za 2013. godinu pod nazivom "vested interest". U pitanju je boja koja je idealan prelaz iz maslinasto zelene u sivu. Ja sam, kao što već znate, ljubitelj pastelnih i neonskih nijansi, ali bez obzira na to, ova mi je momentalno zapala za oko. Na slici ispod možete videti svoč, na kom imam dva sloja ovog laka.


Razlog zbog kog imam dva sloja je navika. Ovaj lak je jednoslojac i boja izgleda identično čak i kada imate samo jedan sloj. Kao i ostali Essie lakovi za naše tržište i ovaj ima deblju četkicu koja omogućava veoma lako nanošenje. Brzo se suši čak i ako ne koristite ništa za tu namenu. Meni je sa Avon sprejom za brzo sušenje potrebno tri minuta da nastavim sa uobičajenim dnevnim aktivnostima. Trajnost mu je 4-5 dana. Iako sam ga skoro kupila, nekoliko puta je već bio na mojim noktima, jer često kada sam u žurbi lakiram baš njega, jer je jedan sloj sasvim dovoljan.

Da li ste i vi iskoristile skorašnji popust na Essie?
Pozdrav :)

7 comments:

  1. Bas je zanimljiva i lijepa nijansa :) Nisam probala Essie lakove, ali ako naidjem na ovako dobro snizenje sigurno cu uzet bar jedan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu im jace cene ali se na snizenju (pa cak i manjem- od 20,30%) isplati uzeti jer su lakovi odlicni :)

      Delete
  2. Odlična nijansa :). Sviđa mi se što je toliko jako pigmentiran da mu je samo jedan sloj dovoljan :).

    ReplyDelete
  3. Prelepa je boja *.* Iako sam cula sve pohvale nemam nijedan njihov lak bas zbog jace cene, ali ako naidjem na tako dobro snizenje kao ti definitivno uzimam neki. =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakovi su im super mada je po mom misljenju 1000 din puno za bilo koji lak... ja sam vecinu kupila na snizenju od 30% ali eto moze se uloviti i za manje pare :))

      Delete