Pages

Saturday, February 14, 2015

Avon Planet Spa Heavenly Hydration facial oil



Kao što vidite, ulja su moja nova opsesija, pa vam danas pišem o ulju koje koristim za negu lica. Pre ovog samo sam jedno isprobala. U pitanju je bilo Alverde ulje od ruže o kom sam vam pisala ovde. Nakon veoma pozitivnog iskustva sa njim odlučila sam da probam još neko. Na ovo ulje sam sasvim slučajno naletela u jednom Avon katalogu, kada mu je cena bila samo 320 dinara, a uz njega se dobijala i maska za lice po izboru za 100 dinara. Odlučila sam da ne propustim tu ponudu. U pitanju je maslinovo ulje i u nastavku pročitajte moje utiske...




Ulje dolazi u veoma lepoj staklenoj ambalazi koja mu daje dozu luksuza (bez obzira ne smešno nisku cenu). Bočica sadrži čak 30 ml ulja, što je duplo više nego u slučaju Alverde ulja. Naravno, tu je i spoljašnja ambalaža u vidu kutije koju ja lično bacim čim slikam sastav. Dozira se pipetom što naravno dosta olakšava posao i omogućuje da ne preteramo sa količinom kada ga koristimo. Čitala sam da ga pojedine devojke koriste jednom nedeljno kada nanesu veću količinu na lice, ali ja sam odlučila da ga koristim onako kako proizvođač preporučuje, odnosno jednom dnevno na prethodno očišćenu kožu. U mom slučaju to je uveče, pre spavanja, jer preko dana koristim kremu.


Opet ću napraviti poređenje sa Alverde uljem, jer znam da ga je još dosta vas probalo. Ovo ulje je ređe od pomenutog ulja od ruže, a samim tim i manje masno, pa je potrebna malo veća količina. Kod prethodnog ulja, dovoljne su mi bile dve kapi, dok kod ovog treba duplo više. Međutim, veća količina neće dodatno izmastiti kožu jer je ovo ulje malo drugačije. Miris je veoma lep i oseća se neko vreme na licu (oko sat vremena) pa polako ispari. Jako je prijatan i mislim da ne bi nikome posebno smetao. Mene lično podseća na lubenicu, ali znate da imam veoma čudne asocijacije na mirise, haha. Sastav možete videti na slici ispod. 


Sve u svemu, nakon mesec dana korišćenja, ja sam veoma zadovoljna. Koža ga relativno brzo upije, a ujutru bude veoma nežna i nahranjena. Za ovaj novac dobijate više nego kvalitetan proizvod, koji će vam veoma dugo trajati. 

Koristite li i vi ulja u nezi lica i koja su vam omiljena?
Pozdrav :)

7 comments:

  1. Baš dobro zvuči, a s obzirom da mi se većina Planet Spa proizvoda koje sam isprobala svidjelo, obratit ću pažnju na ovo ulje, mada mi i Alverde dugo stoji na listi za kupovinu :)

    ReplyDelete
  2. Razmisljala sam nekoliko puta da ga uzmem dok sam porucivala al uvek sam imala neke prece stvari, i sad u poslednjem katalogu je bio poslednji put, naznaceno je da ga nece biti vise u brosuri i ja ne stigoh da ga uzmem :/ ali verovatno ce ga zameniti nekim drugim podjednako kvalitetnim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda ga ubace u jos neki katalog na one strane gde su ekstra popusti, znam da se desavalo sa drugim proizvodima! Ali i da se pojavi neko novo verujem da ce biti dobro jer je cela Planet Spa kolekcija generalno jako kvalitetna :)

      Delete
    2. Ili ce jednostavno ostaviti isto ulje, zameniti ambalazu i ubaciti kao nov proizvod, sto se desava ne tako retko :)

      Delete
  3. Nisam do sada probala ulja za negu lica, prosto ne mogu da se odvažim i kupim. Vidim da je ovo pristupačno, dopada mi se i higijensko pakovanje, tvoji utisci, pa ga možda i ubacim u korpu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je stvarno super tako da ti ga toplo preporucujem :)

      Delete